Friday, April 4, 2014

ඇය නොදන්නා මගේ ආදරේ

අද තනියෙන් මා




ඇය එනතුරු මිනිතුවක් බලන් හිටිය...
මට ඒ මිනිත්තුව දැනුනේ පැයක් හා සමානව
 
ඇය එනතුරු මිනිත්තු දහයක් බලන් හිටිය ....
මට දැනුනේ පැය දෙකක් හා සමානව

ඇය එනතුරු මිනිත්තු 30 ක් බලන් හිටිය.....

මට දැනුනේ වරුවක් බලන් හිටිය වගේ



ඇය එනතු  පැයක් බලන් හිටිය....
මට දැනුනේ දවසක් බලන් හිටිය වගේ

ඇය එනතුරු දවසක් බලන් හිටිය....
මට දැනුනේ සතියක් බලන් හිටිය වගේ


 

ඇය එනතුරු සතියක් බලන් හිටිය...
මට දැනුනේ මාසයක් බලන් හිටිය වගේ

ඇය එනතුරු මාසයක් බලන් හිටිය...
මට දැනුනේ අව්රුදු ගානක් බලන් හිටිය වගේ



මට කොහොම දැනුනත් ඇය මාව බලන්න ආව

කාලයක් යද්දී මට සිද්ද උනේ



ඇය එනතුරු අවරුදු 2 ක් බලන් හිටිය...
මට දැනුනේ දවස් 2 ක් වගේ




ඇය එනතුරු අවරුදු 4 ක් බලන් හිටිය...
මට දැනුනේ දවස් 4 ක් වගේ 




ඇය එනතුරු අවරුදු 10 ක් බලන් හිටිය...

මට දැනුනේ දවස් 10 ක් වගේ

ඇත්තටම දැන් ඇය.......





දැන් මම



දැන් මට මං ගැනම දුක හිතෙනවා

2 comments:

  1. මොන කවුරු ගැනද බොලන් තෝ ඔය කියවන්නේ.
    මේක ලියනකොට තෝ හොදටම ගහල නේද හිටියේ....? ඇත්ත කියාපන්.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

පිට්ටුවාට සපෝට් එකක් විදියට කොමෙන්ටුවක් කොටලම යමු. ගල් මුල් උනත් කමක් නෑ.